Kamis, 19 November 2015

Chiropractic Mitos - Kebenaran Tentang Chiropractors

Chiropractic Mitos - Kebenaran Tentang Chiropractors

Penjagaan kiropraktik adalah mungkin yang paling profesion miss-memahami di luar sana. Ramai orang percaya bahawa penjagaan kiropraktik adalah tentang melegakan kesakitan, yang sebenarnya itulah yang mereka lakukan tetapi orang cenderung untuk berfikir bahawa mereka akan memberikan mereka ubat tahan sakit atau beberapa jenis pil sakit keajaiban. Yang benar adalah bahawa ahli tulang tidak hanya memberi pil sakit tetapi mereka mengetahui punca apa yang menyebabkan anda sakit dan mereka menghapuskan ia.

Ahli tulang juga percaya kepada ubat semula jadi yang boleh membantu meningkatkan sistem imun anda untuk mengelakkan apa-apa jenis penyakit kerana mereka mengkaji konsep bagaimana tulang, organ-organ dalaman dan otot berinteraksi antara satu sama lain, jika ada sesuatu yang miss selaras mereka boleh memikirkan yang mana satu adalah menyebabkan gejala pedih. Apabila ia datang untuk sakit tulang berkenaan membabitkan ahli-ahli sihir untuk mencari sumber bukan hanya menetapkan pil sakit yang hanya melegakan kesakitan buat sementara waktu, mereka berada dalam perniagaan untuk menghilangkan secara kekal.

Anda akan terkejut pada berapa banyak ubat-ubat herba dan penawar semula jadi chiropractor yang berpengalaman akan tahu. Contohnya adakah anda tahu bahawa terdapat satu lagi alternatif kepada pembedahan tulang belakang, ia dipanggil penyahmampatan tulang belakang. Terdapat begitu ramai orang di luar sana yang bercakap ke dalam melakukan pembedahan belakang tulang belakang kerana mereka diberi gambaran bahawa ia adalah satu-satunya penyelesaian yang benar-benar tidak benar. Ia adalah memalukan berapa ramai orang ramai melalui suatu pengalaman yang menyakitkan apabila mereka benar-benar tidak perlu.

Sekeping nasihat adalah untuk melakukan penyelidikan anda dan meminta beberapa orang doktor banyak soalan. Walaupun seseorang mempunyai gelaran menjadi doktor, tidak bermakna anda perlu mengikut nasihat mereka, anda perlu sentiasa mendapatkan pandangan kedua atau ketiga. Doktor adalah manusia juga dan mereka juga melakukan kesilapan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar