Kamis, 19 November 2015

The Only Penyakit di Dunia yang Esa Anda telah Got!

The Only Penyakit di Dunia yang Esa Anda telah Got!

Dengan mengandaikan anda berasa sihat, maka anda mungkin tidak fikir anda sakit.

Nah, fikirkan sekali lagi ...

Anda hanya tidak tahu bagaimana sakit anda sebenarnya.

Jika anda sudah cukup untuk membaca dan memahami kata-kata ini, maka anda telah menghabiskan beberapa baik tahun jatuh sakit - semua hidup anda benar-benar.

Anda mungkin tidak menunjukkan sebarang tanda-tanda atau gejala penyakit klasik lagi, tetapi anda akan akhirnya.

Jika anda mendapat selsema dengan kerap, atau sudah mempunyai alahan, anda berada lebih dekat dengan negeri yang berpenyakit daripada anda berfikir.

Penyakit yang, bergantung kepada fisiologi unik anda, dan di mana ia melemahkan dan menyerang anda pertama, mungkin dipanggil apa-apa bilangan perkara: kanser, penyakit kardiovaskular, kencing manis, dan lain-lain, dan ia boleh mengurangkan hayat anda pendek atau membuat hari lagi anda di bumi banyak seluruh kurang menyenangkan.

Cuba ini "eksperimen" sedikit - melihat ke dalam cermin, dan melihat dengan teliti.

Lihat mana-mana tompok-tompok hitam pada muka anda atau leher, lengan atau kaki?

Kawasan-kawasan yang dikenali sebagai "kawasan hati," yang berlaku walaupun pada remaja pada kadar yang semakin meningkat, sebaliknya dikenali sebagai "tompok penuaan," kerana mereka pernah dilihat hanya pada orang tua maju.

Mereka adalah satu tanda bahawa hati anda tidak melakukan terlalu baik, dan pergi hati anda supaya pergi kesihatan anda.

Sekarang saya bukan doktor atau pakar perubatan, tetapi saya telah belajar banyak sekali dari mereka yang telah dan, terutamanya mereka yang menulis tentang apa yang mereka telah belajar.

Dengan cara saya sendiri, sebagai autodidactist (diri pelajar), saya menjadi pakar pemakanan ahli biasa dan naturopath dan mengikuti jalan dalam kehidupan rapat selari beberapa penemuan lebih mendedahkan tetapi kontroversi (dalam masa mereka) daripada doktor yang benar-benar boleh menyembuhkan orang sakit .

Doktor seperti John H. Tilton Denver, Colorado, yang meninggal dunia pada usia 89 tahun sebelas tahun sebelum saya dilahirkan.

Saya tidak akan mengetahui bagaimana tepat pilihan saya adalah, menurut penemuan beliau, sehingga saya adalah 30, tahun selepas penemuan saya sendiri, mengesahkan dan membuktikan apa yang saya kemudian sudah tahu untuk sebahagian besar.

Ia akan mengambil masa 30 tahun lagi sebelum saya sepenuhnya menghargai pendekatan Tilton yang "radikal" dan belajar lebih lanjut mengenai sumbangan besar kepada bidang kesihatan dan kesejahteraan, yang jauh di bawah nilai dan tidak lagi dihargai setakat yang sepatutnya, dan tidak sama sekali oleh konvensional "ortodoks" perubatan.

Anda lihat, satu-satunya penyakit di dunia adalah toxemia, satu keadaan yang terhasil daripada pilihan pemakanan yang tidak berdasarkan penyaman sosial kurang maklumat atau jahil.

Tanpa membersihkan toksin yang sudah menyumbat setiap sistem tubuh anda - walaupun anda makan kebanyakannya apa yang anda telah diberitahu adalah "makanan kesihatan" - dan tanpa meletakkan ke dalam badan anda nutrien penting sama sekali kekurangan dalam diet Amerika, anda mengambil risiko yang besar untuk membangunkan satu penyakit yang mengancam nyawa lambat laun.

Dan tiada dadah atau campur tangan pembedahan, radiasi atau bentuk rawatan yang berbahaya, pernah boleh membekalkan badan anda apa yang diperlukan dan keinginan yang paling penting - pemakanan yang betul dan sebenar!

Apa yang hilang dari diet anda?

Izinkan saya dengan bahaya beberapa tekaan:

Enzim dan sebenar, vitamin semulajadi, dimusnahkan oleh haba dan lebih-diproses di dalam proses pembuatan.

Jika anda ingin kesihatan benar-benar baik anda perlu berhenti makan apa yang dibuat dalam tumbuh-tumbuhan, dan mula makan banyak apa yang tumbuh pada tanaman sebaliknya.

Pilihan yang betul dalam makanan juga penting, dan jika anda tidak mendapat cukup nitrilosides (vitamin B17), melalui sekoi, raspberi, soba, jagung, sekoi, biji rami, beri hitam liar, strawberi, pic, aprikot, plum dan prun (termasuk benih buah-buahan ini), anda tidak memberikan badan anda elemen penting yang diperlukan untuk menangkis penyakit dan menjaga anda dengan baik.

Pilihan yang tidak betul juga perlu dielakkan, seperti:

Semua racun perosak, bahan pengawet, tiruan "perisa semula jadi," pewarna dan bukan organik yang dipanggil "vitamin" yang "tiada" (mencemarkan) makanan yang paling dikeluarkan hari ini, dan fidlot makan, hormon dan suntikan dicemari, dan besar-menyembelih ternakan.

Akhir sekali, anda perlu untuk membersihkan badan anda daripada toksin pada tanda pertama sakit (selsema, flu, alergi, dan lain-lain) dengan puasa yang bijak dan mengelakkan pengambilan mana-mana daging sehingga semua gejala yang jelas ke atas.

Ini bukan satu preskripsi perubatan, untuk memastikan, tetapi ia adalah satu-satunya cara yang waras untuk hidup sambil mengelakkan penyakit melalui penyakit yang sia-sia.

Penyakit adalah kesan yang dibawa oleh sebab yang proksimat pilihan pemakanan yang tidak baik.

Amerika hari ini adalah sicker sekarang daripada ia pernah sebelum ini, dan keadaan ini semakin teruk dari hari ke hari.

Dalaman, gaya hidup sedentari mengelakkan semua pendedahan cahaya matahari - dan menyekat kerana takut apabila tidak dapat dielakkan atau recreationally terdedah - telah membawa kepada satu lagi kekurangan unik yang menyebabkan penyakit akhirnya:

Tahap yang tidak mencukupi hormon yang dipanggil "vitamin" D, yang hanya dihasilkan oleh pendedahan kulit kepada sinaran ultraungu cahaya matahari semula jadi (dan bukan sinaran berbahaya daripada katil penyamakan tiruan).

Walaupun tumbuhan, disimpan di dalam rumah dan di luar unsur-unsur semula jadi mereka, mengalami banyak hasilnya dan, bergantung kepada bagaimana ia diberi makan, juga telah dikenali untuk membangunkan tumor kanser, misalnya.

Haiwan kesayangan keluarga, juga dizalimi dengan biasa perkilangan "makanan" diet disediakan oleh tuan-tuan mereka, begitu juga tunduk dalam jumlah rekod untuk senarai yang semakin meningkat penyakit moden akibat.

Dalam keluarga saya sendiri, dengan lapan kanak-kanak, kita dielakkan semua tetapi salah satu daripada banyak contagions utama isteri saya dan saya kedua-duanya yang dialami kanak-kanak.

Dan yang satu, cacar air, muncul akibat daripada pendedahan sebelumnya apabila isteri saya dijangkiti kayap (bagaimana penyakit ini merebak kepada generasi akan datang).

Walaupun begitu, anak-anak saya telah hampir serta-merta sembuh dalam masa beberapa jam, bukan hari, dengan pendedahan yang betul kepada spektrum warna yang betul cahaya (menggunakan penapis warna lebih satu pijar biasa mentol)!

Ya, terdapat banyak "perubatan" moden masih perlu belajar mengenai penyakit, tetapi tidak pernah akan menemui selagi ia mengikuti jalan allopathic kepada kesihatan hancur, penyakit dan kematian, racun, membakar dan mengurangkan (ubat preskripsi, kimo, radiasi dan pembedahan).

Sementara itu, jika anda pernah berharap untuk mengelakkan diagnosis jika tidak dapat dielakkan beberapa malady yang serius atau yang lain (dari hati penyakit kanser, kencing manis atau mana-mana nombor lain-lain keadaan yang boleh membawa maut), anda akan melihat tempat lain untuk mendapatkan rawatan.

Malah, anda benar-benar akan menjadi bijak jika anda pergi keluar dari jalan anda untuk mengetahui apa yang doktor dan druggists anda tidak pernah belajar, dan apa yang sekolah-sekolah perubatan, di bawah kawalan farmaseutikal besar (dadah) pengeluar dan boneka agensi jahil tetapi sama sombong persekutuan mereka , enggan membenarkan mereka untuk mempertimbangkan, amalan lebih kurang.

Jika anda lakukan, anda tidak lama lagi akan menemui hanya ada satu penyakit, dan anda telah mendapat ia.

Lebih daripada itu, anda akan belajar bagaimana untuk membuangnya, dan menikmati berseri kesihatan, bertenaga baik, sebaik sahaja anda mengubah cara anda makan diri sendiri, dan akhirnya belajar bagaimana untuk benar-benar menyuburkan badan kelaparan untuk jenis hak nutrien, di jumlah harian yang mencukupi.

Bahagia selama-lamanya tidak boleh diperolehi dengan mengikuti orang ramai madding, atau mendengar orang-orang yang hidupnya membuktikan mereka tahu kurang daripada apa-apa tentang kesihatan sebenar.

Paten yang bertahan lebih lama doktor mereka akan menjadi kebiasaan, jika "perubatan" pengamal jangan pintar sendiri.

Anda lihat, mereka semua sedang mengalami penyakit sama bersendirian semua orang lagi yang mempunyai ...

Dan nama penyakit yang kekurangan zat makanan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar